pátek 15. února 2013

Plesík ♥

Krásný večer kočky :) Jak už jsem psala tady, minulý pátek jsem byla na plese :) Tento rok to byl můj první a poslední ples. Což je u mě docela nezvyk, protože třeba minulý rok jsem byla asi na 10ti plesích :) Ale maturita se blíží a  měla bych se spíš učit než si užívat na akcích :) (i když popravdě zatím se na maturitu nějak moc neučím ) :)  
Každopádně ples byl úžasný a naštěstí jsem nemusela pomáhat s občerstvením ani s ničím jiným, takže jsem si ho maximálně užila :))
Zvolila jsem zlaté doplňky a černé jednoduché šaty :) Musím říct, že mi bylo opravdu pohodlně a skvěle se mi tančilo :) Na kolonu a plesy jsem si koupila nádherné modré dlouhé šaty, které jsem měla na sobě asi jen 3x, protože jsou sice krásné, ale netančí se v nich zrovna nejlépe :) Sestřička je má na sobě na fotkách, tak můžete posoudit :)

Náhrdelník, náramek a náušničky mi dělala má úžasná šikovná teta :) Má opravdu překrásné výrobky. Líbí se? :)
S Raduškou ;))

Kráska mezi muži :))
:D
A co vy? :) máte rády plesy? :) a jaké plány máte při pátečním večeru?
Krásný večer :)))*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)