sobota 2. února 2013

My daily routine :) Morning makeup :)

Dobré ráno kočky :) Doufám že užíváte víkend :) Já se zrovna chystám vařit oběd :) (nevařím nějak často, ale mamča dneska lítá po obchodech, tak jsem se rozhodla ji překvapit a udělat mé nejoblíbenější jídlo :) → těstoviny s tuňákem) :)
Na ostatních blogách mám moc ráda líčící příspěvky :) mé líčení asi popisovat nemusím, protože je úplně jednoduché :) 
Zrovna mám docela rýmu, tak snad se mě neleknete :)))

Použila jsem tyto produkty: 
1. Matující pudr od oriflame
2. Řasenka Diamante od Gabriella Salvette
3.Aknecolor :)
4. Makeup Matte od Gabriella Salvette
5. Skvělý štětec Douglass :)
6. oční linky od Oriflame
7. Tužka na oči Oriflame
8. Tužka na obočí 

Líčení mi trvá zhruba 10-15 minut :)
Jak dlouho trvá líčení Vám? :)))
Mějte se nádherně a užívejte sobotu :)

11 komentářů:

  1. Mně taky tak nějak. Maximálně 20 i s čištěním zubů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi trvá tak 20 minut čištění zubů :))) s rovnátkami mi připadá že jsem v té koupelně tak půl dne :))

      Vymazat
  2. já se líčím tak 5 min, protože nepoužívm vůbec make-up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak kdy :) v létě nepoužívám, ale v zimě jsem bledule :) a taky na sjednocení pleti hlavně :))

      Vymazat
  3. já se líčím max 10 minut :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš pěkně i bez líčení, já se líčím tak 15 minut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to děkuji :) bála jsem se, že v komentářích si budu číst o opaku :))))

      Vymazat
  5. veľmi pekné a jednoduché líčenie :)
    no a mne líčenie trvá podľa toho ako sa chcem namaľovať, ale väčšinou asi toľko koľko tebe :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)