pátek 1. února 2013

Moje sbírka laků na nehty :)

Krásný večer krásky :)) Zrovna jsem si dělala pořádek v lacích na nehty :) mám jich docela dost (máme je dohromady s mamčou a ségrou) tak mě napadlo, že bych o nich mohla udělat článek :))))


Všechny laky mívám v tomto košíčku z Ikea :))
Tyto košíčky mám moc ráda, máme jich doma se ségrou spoustu :)
1.Miss sporty odstín 160 :) Tento lak máme už docela dlouho, používá ho nejčastěji mamka,  obsahuje  malé zlatočervené třpytky :)
2. Miss sporty 370,  tento lak nejčastěji nosí ségra a musím říct že na ní vypadá perfektně :) já jsem bledule, tak na mě nic moc :))) Taky obsahuje třpytky, spíše stříbrné, ale jsou opravdu malinké :)
3. NYC 258,  tento rychleschnoucí lak mám ráda zase já :)) Barvička je to nádherná :) Opět stříbrné třpytky :)

1. OPOOLA- odstín neuveden :)) koupila jsem si ho u vietnamců, měla jsem ho na nehtech jednou, když jsme byla na maškarním plese za čarodějku :) ale na malování puntíků nebo podobných nehtových dekorací není špatný :)
2. Miss sporty 313, kupovaný na retro-stužkovák k šatům :) Připadá mi modrý se zlatými malými třpytkami, ségře připadá fialový :)
3. Essence 40 Groovy- tento lak používám na zdobení :) když si na nehty chci namalovat kytičku nebo motýlka :)
4. Emily 108 Fresh mint- nádherná mentolová barvička, lak je koupený v létě, kdy jsem si zamilovala všechno mentolové :)   čokoládu, zmrzlinu, pití :)))
5. Fairwind 43 spring awakening- tento lak si zamilovala zase sestřička kdy měla dobu, kdy se jí líbilo všechno šedé :)) 
1. Golden Rose- strašně super lak, bohužel už ho mám dlouho a nejde otevřít :D takže už je v koši a nevím odstín :)))
2. Astor  900 French White- naprosto perfektní lak na francouzskou manikuru :)))
3. Miss sporty - krytí o něco horší než u Astoru, ale na francouzskou manikuru ho používám ráda :)


1. Moda young 72- tento lak mě popravdě docela zklamal, v lahvičce vypadal překrásně mentolově, ale na nehtech je skoro průhledný, jen s malými zelenými odlesky :))
2. Essence colour and go -102 sparkling water lily :) 
3. Miss sporty- nail spa club
4. Miss sporty
5. Oriflame- Morning
5. Miss sporty
Tyto laky jsou spíše takové nenápadné průhledné, nenápadné :) 


1.Sally Hansen Miracle nail Thickener- tento uzdravující lak jsme si koupila o prázdninách, kdy jsem měla opravdu zničené nehty z brigády, nejprve byl fajn, ale už za měsíc se s ním strašně blbě pracovalo, táhl se a byl od toho zababraný celý stůl.
2. essence: Gel-look, gelový vzhled jsem nepostřehla, ale jako topcoat fajn :)
3.essence: quick dry- myslím že oproti předchozímu rychleji schne, ale jinak rozdíl nevidím :)
4. Miss sporty lasting colour ut to 7 days :) Myslím že průměrný vrchní lak :)
5. Gel s vápníkem- příjemný průhledný lak, nehty zpevňuje, používám ho i jako podlak :)


1. Avon, Colortrend (Silver plated) naprosto krásný třpytivý efekt :) moc ráda ho používám :)
2. Safari :) Sestřiččin oblíbenec :) strašně se odlakovává :)))
3. Gabriella Salvete 130, můj nejpoužívanější lak :) používám ho na oživení francouzské manikury nebo jakéhokoliv barevného laku :) Je úžasný :)
1. Decorative art 42- lak má tenký štěteček a jako proužek pod francii vypadá moc hezky
2. Avon-Color Trend, Fuchsia dazzie: třpytky vypadají moc efektně :) Stejně jako stříbrná verze (na fotce výš) a zlatá verze(fotka níž) je to moc krásný třpytivý efekt :)
3. Gabriella Salvette 131: Laky od této značky jsem si moc oblíbila, tento byl můj první on nich, ale rozhodně ne poslední :)
4.Essence Colour and go- podobný efekt jako u Gabrielly, jen je spíše průhlednější :)
5. Mini colorama 45 sugal crystals- tento lak byl v jedné kazetce společně s řasenkou a tužkou na oči. Na nehtech je to krásně jemně růžová třpytivá barvička :))
1. Avon Color trend - gold flecked
2. Golden rose- 120 :) tenký šteteček :) mám ho moc ráda :)
3. Meisy :) sestřiččin lak :) na nehtech vypadá krásně, kromě zlartch třpytek obsahuje ještě pár zelených, které my ze ségrou vždycky sundáváme :)))


1. ANNY 480- na nehtech se tento lak nádherně třpytí, odstín je to překrásný, ale myslím že jsou i levnější laky které se na nehtech neodlupují už druhý den (stál 250) :) Barvička je to ale krásná :)
2. Anny 225- Barva úžasná ale stejně jako u předchozího :)
3. Gabriella Salvete- 119- jednu doub jsem si s ním nehty lakovala úplně pořád :) teď už mi vyschl, určitě si ho koupím znovu :))) Ta barva je úžasná :)
1. Essence colour and go- tyto maličké laky od essence mám moc ráda :)
2. Essence colour and go- zase nádherná barva :)))
3. Safari :) sestřiččin lak :)

2 komentáře:

  1. téda máš moc krásnou sbírku laků :) také plánuji udělat tento článek :)
    máš hezký blog, přidala jsem se mezi tvoje čtenářky :) budu moc ráda když se přidáš i ty mezi ty moje :) onlygirlnn.blogspot.com
    měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka! A jsem ráda, že má někdo další sbírku/y v košíčku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)