sobota 26. ledna 2013

Znáte cvičení FLOWIN? :)

Ahoojte krásky :) ráno jsem psala, že se chystám na cvičení :) už jsem zpátky a jsem moc ráda,že jsem šla :)
Nevím, jestli jste slyšely, nebo znáte cvičení Flowin :) pro mě to byla úplná novinka :) kamarádka si to moc pochvalovala a tak jsem se nechala přemluvit a šla jsem s ní :)

Co je Flowin? :) 
Moderní tréninkový systém ze Švédska, který byl vyvinut v prostředí vrcholových desetibojařů. FLOWIN dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost těla.

Na videu to vypadalo docela jednoduše, ale když jsem se byla podívat na hodinu, už mi to tak jednoduché nepřišlo, sice jsem se jen dívala, ale holky, které cvičily nevypadaly že by to byla zrovna brnkačka :)
Cvičení mě moc lákalo, ale zároveň jsem měla velký strach, že mi to vůbec nepůjde, nebudu ani vědět jak na to, ukážu, jaké jsem dřevo a ještě zjistím, že nemám vůbec žádnou kondičku :)))
Ale když se něčeho bojím, tak vím, že utíkat před tím, nebo vyhýbat se tomu není řešení. tak jsem to teda zkusila :)) 
A jsem nadšená :) Trenérka Monča je naprosto úžasný člověk :) seznámila jsem se s ní už minule a je úžasně pozitivní a usměvavá, že i když člověk nemůže a ona se usměje, tak to dodá spoustu síly :))
Ostatní paní a slečny které tam s námi cvičily byly taky pozitivní sluníčka :) Takže atmosféra moc příjemná :)
Dnešní první hodina byla náročná, ze začátku mi podložky pod nohama pořád ujížděly :D :) potom jsem si ale docela zvykla a snažila jsme se všechny cviky dělat poctivě :)
některé možná až nad mé možnosti, protože jsem si natáhla sval na noze :D :)
Určitě plánuji chodit častěji :) 
Pokud jste to nikdy nezkoušely, moc Vám to doporučuji :)
Mějte krásný víkend :) já jdu pracovat na dlouhodobce :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)