čtvrtek 3. ledna 2013

Silvestrovské fotky :))


 Krásný večer :) Přidávám pár fotek z přprav na silvestrovský večer :) Strávila jsem ho společně s přáteli, svým přítelem a částečně i svou sestřičkou a rodinou :) Většinu času u kamarádky, chvilinka přípitek s rodinou a ohňostroj v centru města :)
Měla jsem na sobě flitrové tílko a chtěla jsem si udělat v podobném stylu nehty :) Jak už jsem někde psala, jsem strašně nerozhodná a než jsem se rozhodla, jaké nehty se mi líbí, lakovala jsem si je asi 5x :)) Tady máte malou ukázku :)))

1. Byla jsem docela spokojená, jen m přišly docela nenápadné.
2. Potom jsme objevila v šuplíku třpytky tak sjem vymýšlela, co snimi vymyslím :)
3. Tyto nehty se mi večer strašně líbily, v lampičce se nádherně třpytily. Boužel ráno na denním světle už tak pěkně nevypadaly.



Nevím, proč vždycky vymýšlím všeliaké kreace, když výsledek končí francouzkou manikurou :)
Tento design se mi docela líbí :)

  Líčení jsem nechtěla přehánět :) Zvolila jsem proto jen linku a zlatou tužku na oči, která ale na fotce nejde vůbec vidět :)

Doufám, že jste si silvestr užili společně s lidmi, které máte rádi :)

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí Tvá barva vlasů :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. Si krásna:)
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší! A ty nehty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Jani, známe se asi rok, ale za ten rok jsi neuvěřitelně vykvetla do krásy. Holka, běž do Miss. Takovejch krásnejch holek je tam každoročně nedostatek. Musela jsi na Silvestra zářit:-)

    Jinak tedy happy new year:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé Lucinko :) ty jsi takové zlatíčko :))) Ano nevíš, jak mě to potěšilo :) ještě od takové krásky jako jsi ty :* Jsi úžasná ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)