sobota 12. ledna 2013

Maškarní plesy ♫ ♪ ♫


Krásný večer :) Je tady období plesů. :) Osobně mám plesy moc ráda :) Můj první ples byl maškarní ples a na opravdovém plese jsem byla měsíc potom na plese který pořádala naše škola :) Bylo to v prváku a vůbec jsem neuměla tančit společenské tance :) Kamarád se mě (marně) snažil naučit valčík a polku. Nevím proč, ale v té době mi to připadalo strašně složité, tak jsem raději tančila jen ploužáky :) Že na tančení není nic složitého, jsem pochopila ve druháku v tanečních :) Milovala jsem nedělní večery, kdy jsme se mohla naparádit :) Obléct si krásné šaty a jít si zatančit :) Od té doby se strašně mooooooc těším na tohle období. 
Nevím, jestli mám raději maškarní, nebo klasické plesy :) 
Hrozně ráda ale vymýšlím, co si vezmu na sebe, jak se namaluji, co si udělám s vlasy...... :) 
Ráda vymýšlím a vyrábím různé kostýmy pro sebe, i pro ostatní :)
S přítelem plánujeme jít v únoru právě na maškarní ples :) Minulý rok jsme byli za "Havajany" :) Momentálně nevíme :) kdyby jste měli nějaký tip, budu moc ráda, když se o něj podělíte v komentářích :)
Našla jsme pár starších fotek z maškarních :)) Na tom prvním jsme byla za čarodějku, fotku jsem bohužel nenašla :) Ale kostým se mi moc líbil :) 
Kdyby jste měli chvilku času a chuť, budu ráda když mi Tady :) vyplníte dotazník do mé dlouhodobky :)

Můj druhý maškarní (prvák :)





Druhý ples :) Už jsem uměla docela tančit :)))) Masky co mají holky jsou ode mě :D :) Vlevo havajanka Martinka :) Tenhle obleček jsem si vyráběla na poslední zvonění :) Vpravo Indiánka Lili :) Škoda že kostým nejde vidět celý :) s babi jsme tam přišily copánky z bavlnky :))

Můj (zatím) poslední maškarní :) S přítelem :)) 

A co Vy? :) máte rádi maškarní plesy? :) Společenské plesy? :)
Mějte se nádherně :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)