neděle 13. ledna 2013

Gold accessories and handbag? :)

Krásné ráno kočky :)

Máte rády zlaté doplňky?




 Příští měsíc mě čeká školní ples :) Jako čtvrťačka bych se měla podílet na organizaci plesu :) S kamarádkou Mončou jsme si vybraly, že budeme prodávat občerstvení :) Naštěstí jen část plesu :) Beru si jednoduché černé šaty, které mám na sobě Tady, (abych tam u občerstvení neposkakovala v princeznovských šatech po zem :) ) ale o to více se chci zaměřit na doplňky :)
Na Vánoce jsme se sestřičkou dostaly překrásné zlaté lodičky :)
K tomu si vezmu zlaté srdíčkové náušnice a jemné líčení metalickou tužkou od essence :) Design nehtů ještě moc promyšlený nemám, ale přemýšlím o laku od Avonu :)
A psaníčko? :) To zatím sháním :) Nemáte nějaké tipy? :)


Užívejte zbytek neděle :))) Venku je překrásně :)
DOTAZNÍČEK :)

5 komentářů:

  1. Moc hezký článek!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován hlavně fotografování. Dále u mě můžeš najít už i první proměnu! A brzy i recenze, outfity a tak podobně.
    Pokud se ti u mě bude líbit, tak budu moc ráda, když se staneš pravidelným čtenářem.
    Přeji hezké ráno!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to říkám pořád, že jsi naše holka zlatá ;-). Budeš zářit, krásko! ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. krásne botičk. Čierne šaty v kombinácii so zlatou sú teda výborný nápad.
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway /

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé :)
    Zlaté doplnky já ráda:P

    Budu ráda, když mě navštívíš:)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)