neděle 23. prosince 2012

Spousta fotek :))

Krásný předvánoční večer :)
Taky milujete vánoční dny? Žádné učení, písemky, zkoušení, dlouhodobka, maturita, stres...... :) Všechny dárečky nakoupeny a zabaleny, úklid proveden a teď už jen pohádky a vánoční písničky :))

Minulý pátek na Evulčiném sužkováku/maturiťáku :) Bylo úžasně :)
Když sestřička vaří obědy..... mňaaam :)

Raduščiné legíny se sobíkama :))) jsou nejkrásnější :))

balení dárků.. :)

Předvánoční dáreček od Evičky :) vyrobená orchidejka z perliček :) hand-made dárky mám nejradši :)

Druhý předvánoční dáreček od Moničky :)) pro štěstí na písemky :)



Třetí předvánoční dáreček je od mého úžasného přítele :) Kruhová šála :)) je příjemně měkoučká a krásně voní :))

Vánoční přání :))


Když babička uklízí v šuplíkách, vždycky něco objeví :) Tentokrát sadu na úpravu nehtů z Avonu :)  Teta si ji přivezla z Ameriky :) 

Raduška je zrzka :) na pár dní :) o prázdninách experimentujeme s červeným tužidlem na vlasy :D :)))


Náušnice dělané pro kamarádku :)))



Nikdy nevím, jaký dárek koupit mé prababičce :)  Když dostane dárek, tak se někdy i zlobí. Nechce, aby jsme za ní utráceli :) Ale potěšit alespoň drobností jí chceme vždycky :) V počítači jsem měla pro ni pár fotek nachystaných na vyvolání :) Tak jsem jí "vyrobila" album :)
koupila jsem v papírnictví album (cca 15 kč)  byly tam na přední a zadní straně vložené obrázky :)  Místo nich jsem udělala z tvrdých papírů úvodní stranu a zadní :) Fotek moc nemám, tak jsem mezi ně přidala i popis :) Je to jednoduchý dárek, ze kterého snad bude mít babička radost ;)






Balení dárků jsme si trošku osladila :))





Znáte Tofíka? :) Je to oplatka s karamelovou náplní. Když ho položíte na šálek s kávou nebo čajem,  oplatka příjemně hřeje a karamel se krásně rozpustí :))

Zrcadlové nálepky :))) (Kaufland, cca 30 kč) Jsem srdíčkový maniak , mám z  nich obrovskou radost :)
 Užívejte si vánoční pohodu :) Krásné svátky :)

10 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Zrcadlová srdíčka trošku závidím ;)

    Babička musela být z alba nadšená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji S. :))) jsi moc hodná :) Babička byla dojatá :))

      Vymazat
  2. Milá Jani, moc děkuji za milé přání do nového roku.
    Já mám Tvůj blog taky moc ráda a čtu ho už tak dlouho, že už ani nevím, kdy jsem začala:-). Je hrozně milý a vy dvě se sestři jste úžasné. Prostě jak jsem vlezu, tak mě vždycky přepadne takový hřejivý pocit.

    Takže i já vám přeju hodně úspěchů, zdraví, štěstí, lásky a Tobě speciálně hodně radosti z focení a hooodně čtenářů a super recenzí:-)

    Luc.
    www.ZivotPodleLucie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeéé Lucinko :) ty jsi tak zlatá :) moc děkuji :) krásný komentář :))) Jsem ráda, že Tě můj blog baví :) a budu se snažit, aby bavil i nadále :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji Markét :) taky se mi moc líbí :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky! Vše nej do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  5. som nevedela, ze tofik sa da takto jest, kamoska snivala o niecom podobnom, co jedla v Holandsku, ale ze toto nebolo ono, tak som jej v jednom obchode kupila origos dovezene a bola nadsena:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Evie :)) podle mě jsou s teplým čajem nebo kávou nejlepší :) a originál musí být úžasný :))

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)