sobota 22. prosince 2012

Recenze :) Gabriella Salvete a Bioderma :)

Krásný večer :) Nedávno jsem se účastnila soutěže o jeden produkt z Biodermy na blogu u Evie. Produkt byl podle vlastního výběru. Vůbec jsem výhru nečekala a když mi přišel e-mail s blahopřáním k výhře, byla jsem tak šťastná, že jsem něco vyhrála..... vůbec jsem si nevšimla, že jsem si vlastně nic nevybrala.... :)) Nakonec jsem si vybrala micelární vodu Sensibio H2O. Je to odličovací a čistící voda pro citlivou pleť :)
Výrobky od Biodermy mám moc ráda :) I když cenově nejsou nejlevnější, větší balení a kvalita za vyšší cenu stojí. Nedráždí oči, na pleti je příjemná a opravdu krásně čistí :) Jsem s ní moc spokojená :)

Na blogu u Lucinky byla soutěž o testování kosmetiky Gabriella Salvete. Konkrétně o řasenku Diamante, make-up Matte a Hydrating make-up :)). Soutěž byla netradiční formou. Lucinka napsala kolik ks je z každého produktu. 
Nemusíte se vůbec nikam registrovat. Stačí jen ukořistit jeden z exemplářů. Znáte to – kdo dřív přijde, ten dřív bere...
Zrovna v den, kdy Lucinka soutěž uspořádala jsem byla vyjimečně doma a chystala se k zubařce :) Byla jsem moc šťastná, když jsem zjistila, že komentářů je zatím jen pár a tak mám šanci něco "ukořistit" :) Vybrala jsem si řasenku, make-up a druhý make-up na testování pro mou sestřičku :) Výrobky došly sice s malinkým zpožděním, ale o to víc jsme se těšily :)
Řasenka Diamante :) Tak z té máme největší radost :) Byly jsme doposud věrné Wonderlash z Oriflame, která má podobný kartáček, ale řasy tak neoddělí. Jsme spokojenější s Diamante :) řasy vůbec neslepuje a vypadá úžasně :)
- jedno malé mínus - obtiskává se na horním víčku, ale to se mi stává skoro u všech řasenek :)

Hydrating Foundation nude finish :) tento makeup bych doporučila slečnám/ženám, které mají pěknou pleť s drobnými nedostatky. Na pleti je moc příjemný, lehký, dělá příjemnou barvičku. 
Mám v odtsínu 02 soft Belge a vypadá přirozeně :) Má schovat drobné nedostatky a to splňuje. Darovala jsem ho mamince :) je s ním naprosto spokojená.
Make-up Matte. Tento makeup zase naprosto vyhovuje mě i sestřičce :) S krytím jsme spokojené. Odstín máme 02 caffelate :) Krásně se pleti přizpůsobí. Úžasně matuje, ale né příliž, takže pleť nepůsobí jako maska. Když ho použiji, nepotřebuji korektor ani pudr, takže podle mě ideální makeup :)
Na závěr bych chtěla moc poděkovat oběma slečnám :) Udělaly jste mi i mamči a sestřičce obrovskou radost :) Posílám vám velkou PUSU :) :*

2 komentáře:

  1. Milá Jani, teda koukám, že řasenka je extra třída. Já ji mám taky a považuju ji taky za jednu z nejlepších (ač není nijak drahá). Ale myslím, že tak super řasy nemám.

    A micelárka od Biodermy prostě taky nemá chybu. Zatím nejlepší odličovadlo, které jsem kdy zkusila:-)

    Luc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luc :) řasenka je úžasná :) taky nechápu, proč patří mezi nejlevnější :) Biodermu si pochvaluje i moje mamča, má dost citlivou pleť a tahle jediná jí nevadí :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)