pondělí 3. prosince 2012

Pár fotek :)

Krásný večer :) V pátek jsme měli úžasný Stužkovací večírek, v sobotu jsem byla na výletě (hlavně nákupy) a tak se mi nakupilo pár fotek v PC :))
Jedna moc milá a hodná slečna (její blog - je skvělý, určitě doporučuji se na něj mrknout) mi poradila fotky uložit na jiný web a potom je dát na blog pomocí URL adresy :) Za to jí ještě jednou moc děkuji :)
Photobucket
Ještě z narozenin :)
Photobucket


Mám moc šikovnou maminku :)

Photobucket
:)))
Photobucket
Dělala jsem pozvánky :) Líbí se? :)

Photobucket
:))))

Photobucket
Photobucket
Foceno po návratu :) asi ve dvě ráno :))
Photobucket
Na fotkách- Odměna za "náročné" chození po nákupech :)
 a Vánoční inspirace- Ikea :))


Mějte se krásně :))

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jojo :)) poslední čtveřice je focena v Ikei :) moc se mi líbily ty baňky a výzdoby :)))

      Vymazat
  2. Janičko, to je zase tolik krásných věcí! Vánoční dekorace, roztomilé sladkosti a lahůdky, Ikea, nádherná pozvánka na stužkovací večírek...zkrátka ty máš nekonečné moře nápadů a za to ti patří velký potlesk! ♥ ♥ ♥
    Hezký večer (a děkuju), Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé :) Vivi :) ty tvoje komentáře to je taková radost číst! :))) Vždycky mě dokážeš potěšit a zahřát u srdíčka :))*
      Moc Ti děkuji :) ♥

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)