úterý 20. listopadu 2012

Zpátky do dětských let :)

Krásný večer :)) dneska jsem hledala nějakou svou fotku z dětství na stužkovák :) 
Jak jsem se tak dívala, našla jsem docela vtipné a zajímavé fotky :) Poslední dobou nemám moc nápady na focení a ani nepřidávám fotky, tak mě napadlo, že bych mohla přidat alespoň takovéto :)))

Našla jsem i starý deník :)) tenhle zápis je 9 let starý :)) 

Na té první fotce jsem prý říkala mamce že jsem princezna :DD a tu druhou asi nebudu radši komentovat :D :)))

Na tohle focení si pamatuji :) Byla jsem pár dní po nějakém očkování a myslela jsem si o paní fotografce, že je to doktorka :D strašně jsem se bála,  když jsem se nemohla držet mamky za ruku :D 

O Vánocích jsem dostala svou první panenku i s kočárkem :))) a na druhé fotce  mou nejoblíbenější hračku :)  Mamka mi tohohle méďu upletla a já jsem s ním potom všude chodila :) 
1. Strašně ráda jsem hrála na schovku :D :)) na první fotce vůbec nevím co je to za chlapečka :DD :) 2. měla jsem strašnou radost, že mě nikdo nemohl asi půl hodky najít :D :))  3. s mým oblíbencem :))

1. nevím proč, ale myslela jsem si, že vypadám jako kouzelnice :D 2. Tyhle šaty jsem milovala ! :))


Narozeniny :)) 1. vždycky jsem měla největší radost z oblečení :)) 2. vybavení do domečku pro barbínky :)))
1. moje krásná sestřička :) 2. téhle fotce se směju vždycky :D :))) takový šklebík :)) 3. mamka měla poskládané nachystané věci pro Radušku, ještě než jela do porodnice. Já jsem se tak těšila, až obě přijedou, že jsem všechny věci krásně "přeskládala" :D :)) 

Na obou fotkách s mou milovanou maminkou :))


2 komentáře:

  1. ked som hladala ja, tiez som sa na niektorych vyrazoch pobavila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi zlatíčko! Tyhle starý vzpomínkový fotky mám moc ráda a zápisky z deníku? No jéje! Absolutně úžasný článek, jdu si ho prohlídnout a přečíst ještě jednou. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)