čtvrtek 1. listopadu 2012

Prag ♥

Po menší přestávce další článek :)) Povinností přibývá a volného času je tak strašně málo..... ale nechci se vymlouvat, spousta blogerek pracují a mezitím stíhají přispívat skoro denně na blog, některé i několikrát za den, což opravdu obdivuji! :) Přiznám se, že jsem ani neměla chuť psát články a přidávat fotky, po posledních zkušenostech, kdy mi blogger povolil vložit maximálně 3 fotky a ty jsem musela ještě zmenšit, abych je tady vůbec mohla dát.... Jsem moc ráda, že teď mi fotky vložit jdou :) nevím na jak dlouho, nebo kolik fotek můžu vložit, ale jsem za to vděčná :))
Profilový obrázek "dovolený" nemám :( :D
Nebudu si tady stěžovat :) jsou to úplné maličkosti :)))
Teď už o Praze :) Jak někteří možná ví, minulý týden jsem navštívila Prahu :) Jeli jsme se třídou na poslední třídní výlet (2 noci) a jsem moc ráda, že to vyšlo :) Nejprve chtělo jet málo lidí, potom cenově moc náročné a pak, když se sehnalo nejlevnější ubytování (na zemi ve spacácích v hasičárně :D) zase nepohodlné :D
Ale domluvili jsme se :) Sice se nám všichni smáli, když zjistili, že budeme spát na zemi a je to daleko od centra, ale jsem ráda i za to :) Nebylo to sice nejluxusnější, ale jeli jsme tam hlavně kvůli zážitkům, né kvůli pěknému ubytování :)))
Praha je úžasná :) byla jsem tam jednou jako malá, to si už moc nepamatuji a potom se podívat do Zoo, takže na památky nezbyl čas :) Tak jsem se moc těšila a byla jsme mile překvapená :)
Mohli jsme si sami zařídit program, chodit kam jsme chtěli, sice s večerkou, ale po celém dnu jsem byla tak unavená, že jsem ani neměla náladu a sílu někde se jít večer bavit :))  Nebudu rozepisovat, jak nádherná je Praha :)) Někteří z Vás v Praze bydlí, takže bych takovým článek určitě nudila :)))

Můj přítel je sice v jiné třídě, ale byli taky v Praze :) Bez něj by jsme se s holkami v Praze asi ztratily :D :))))


Moc se mi líbilo, jak na ulici dělali tyhle velké bubliny :)))) nevím, jestli to tam dělají pořád, ale je to úžasné! :))

Krásné :)))

 S Moničkou :))))
 Jdeme si tak po Karlově mostě a naproti nám jde král :D :)))

 Všichni si sáhli :D :) tak my taky :)))


Rikša :)) 



Se slečnama v národním divadle :))))






Rychlé občerstvení :)))) Občas to snad neuškodí :)))



 Nádherný obchod :) dovnitř jsem ani nešla :D myslela jsem, že ceny budou tak vysoké, že bych se bála pohnout, abych něco neshodila :))) Potom jsem se od kamarádky dozvěděla, že je to super obchod, že je to tam strašně levné :( ale až když jsme se doma dívaly na fotky :) tak snad příště :))



 Fotily jsme se se všema :))))

 Tally ♥ jeden z mých nejoblíbenějších obchodů :)) Vím že je to blbé se fotit v obchodě :D :)) ale nemohla jsme odolat :D :))



 Zkušební kabinky :))

Přestávka mezi nakupováním :))) 








 Petřínská rozhledna :) Vypadala nádherně, kvalita strašná :-// (byla mi zima a klepaly se mi ruce :D)

 Výhled z okolí Pražského hradu :))) Úžasné :))) nestihli jsme tam jít přes den, ale nelituji toho, v noci to bylo překrásné :))



 V orloji :))



 Výhled z orloje :)))

 Noční výhled z Karlova mostu :))) Romantika :))


 Snad se fotky líbí :) Mějte se krásně :))

9 komentářů:

  1. Krásne fotky! A Tally je úžasný :D

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí, krásné fotky:o) Nejvíce se mi líbí ta s tou bublinou:o) Jinak v tom obchodě s botama jsem byla, je tam toho opravdu hoooodně a ceny v pohodě, boty kolem 500 Kč:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeejda :) tak to je opravdu škoda, že jsem se tam alespoň nekoukla :) příště ale určitě vím, kam si musím zajít :)))

      Vymazat
  3. ja som tiež tento rok navštívila Prahu - je naozaj krásna. Vidím, že si nafotila aj kopec fotiek... je tam teda toho vela čo sa dá pozerat.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praha je úžasná :) mám ji moc ráda :) fotek mám ještě víc :) focení miluji :) ale to by se mi na blog všechny fotky asi ani nevešly :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji moooc :) a to jsem ho nejdříve vůbec nechtěla :) ke koupi mě přemluvila mamča a moje sestřička :) Červenou moc nenosím :) ale teď koupi rozhodně nelituji a tento kabátek mám moc ráda :)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)