čtvrtek 15. listopadu 2012

Matriciane set ZDARMA :)

Ahooojte holky na stránce http://www.blogerky.cz/ jsem našla super akci :) když se zaregistrujete Tady tak by vám měl zaslat zdarma set :) nevím jak to funguje, zkusila jsem se tam zaregistrovat včera a jsme zvědavá, jestli něco příjde :)) myslím, že minimálně za zkoužku to stojí :) Asi to budou malé vzorečky, ale zní to fajn. :) je to na mimické vrásky, takže třeba pro mamču na vyzkoušení a pokud to bude vyhovovat, tak máte tip na dárek k Vánocům :)

5 komentářů:

  1. ja som registrovala mamu a prisiel jej behom tyzdna.)

    OdpovědětVymazat
  2. Asi taky mamince nadělím. ALe já ji dávám hodně krémíků (minimálně na testování:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani.Já si to objednala hned, jak to spustili a do teď mi nic nepřišlo. Tak nevím, byla jsem na to zvědavá, už jen zrz ty ampule z dřívějška.

    OdpovědětVymazat
  4. já se tam zaregistrovala také už dávno a pořád nic, tak nevím =D ale Biodermu používám, takže mi to nevadí, kdyby mi nic nepřišlo..stejně by šlo o malé vzorečky, jak říkáš =) já jsem zaregistrovaná tady na soutezplus a mohu hrát plno soutěží..jde i o více hodnotné ceny..nějak mě to chytlo a pořád soutěžím..také si sbíráš body na té stránce a pak si za body můžeš něco koupit ale jde jen o malé věci..tak se zkus zaregistrova tady jestli chceš =) je to super :)
    http://www.soutezplus.cz/s/ahYaPRaQ/

    OdpovědětVymazat
  5. hi! im fran, a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    twitter: @showroomdegarde

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)