pátek 9. listopadu 2012

11 věcí o mě :)



"Tag 11 věcí" už určitě všichni znáte, takže asi nemusím vysvětlovat :))) byla jsem dvakrát nominovaná :) Jednou na blogu u Lucinky a po druhé u Mimy :)) Příjde mi to jako docela zajímavá myšlenka, dozvědět se 11 novinek o blogerkách :))


11 věcí o mě :)

1.) Bojím se pavouků, malých prostorů a tmy. Neusnu v úplné tmě. Vždycky musí svítit alespoň pouliční lampa z venku.

2.) Jako malá jsem hrála na kytaru, chodila do tančení, zpívání a kreslení, uměla jsem udělat roznožku, dát si nohy za hlavu :)) pokud najdu fotky, tak je přidám :)

3.) Mám jeden malíček křivý, nemůžu ho narovnat ( můj taťka je z dvojčat a tu samou "deformaci" na malíčku má jeho brácha :D :)) )

4.) Momentálně miluju kokosový olej, mažu si sním celé tělo, rty a zkoušela jsem i na vlasy :)

5.) Studuji ekonomické lyceum i když ekonomika mě moc nebaví :D :) Ale nelituji ani jedné vteřiny na této škole, protože jsem tam poznala svého přítele :) a to za to stojí :)

6.) Jsem znamením střelec

7.) Jsem hrozně nerozhodná, strašně dlouho mi trvá než se rozhodnu i v maličkostech, dokážu na poslední chvíli změnit několikrát rozhodnutí :D :))

8.) Nejsem moc dobrý sportovec. Moje mamka závodně běhala, skákala do dálky, do výšky.... já jsem v tomhle po taťkovi :) Běhání mě baví, ale k nejlepším určitě nepatřím :))

9.) Občas si chodím zatančit zumbu :) Nedávno jsem na hodiny zumby chodila pravidelně, teď to trošku flákám :)) ale doma se ségrou tančíme podle videí :)

10.) Miluji cizí jazyky, poznávání nových zemí, lidí :) Chci se naučit Španělsky

11.) Jsem strašně zapomnětlivá, co si nenapíšu, to nevím, hlavně časy kde a kdy mám být :)) Proto si všechno zapisuji do diáře :) Ale moc mi to nevadí, ráda plánuju dopředu a píšu si, co budu dělat, vybarvuji a zvýrazňuji si důležité věci :)) I když nevím, co bych dělala, kdybych diář někde vytratila. Mám tam všechny důležitosti :)))


a tady jsou otázky od Mimy:


11 otázok 
1. Čo sa ti na sebe najviac páči? Asi barva mých očí :) je to mix více barev :))
2. Najobľúbenejšie jedlo? rizoto :))
3. Aké kvety sa ti páčia najviac? sedmikrásky :) líbí se mi jejich jednoduchost
4. Ako dlho už bloguješ, čo ťa na ňom baví najviac? První článek jsem na blog přidala 30.09.11 a to můj blog ještě nikdo nečetl :) Líbí se mi, že díky blogu mám možnost seznámit se s jinými blogerkami :) Taky na blogu miluju čtení komentářů k mým článkům :) Vážím si každého komentáře :)) Moc Vám za ně děkuji! :) 
5. Najobľúbenejší film/seriál? Oblíbených filmů mám spoustu, zrovna jsme si vzpoměla na The Vow :) I když miluji komedie, tento film mě hodně zaujal :) Jinak komedie, na kterou bych se mohla dívat pořád a vždycky mě rozesměje- Někdo to rád blond :)))
6. Čo chceš v živote dosiahnúť? Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, zatím je můj nejdůležitější cíl zvládnout maturitu ( co nejlépe) po tom se dostat na výšku (ale jak už jsem psala výše, jsem strašně nerozhodná, takže ještě pořád nejsem úplně rozhodnutá, kam jít :)) :) najít práci, která by mě bavila mezitím hodně cestovat :)) a jednou bych chtěla mít samozřejmě rodinu :)) 
7. Aká je tvoja najdrahšia vec ktorú vlastníš? Myslím že asi můj foťák :)) Jinak doma nemám žádné kabelky LV a podobně :) Mám jednu D&G od tety, nevím klik stála ale cením si ji pro to, že jsem jí dostala dárkem od někoho koho mám ráda :)) a to má pro mě mnohem větší cenu, než jakákoliv jiná kabelka, kterou bych si mohla koupit sama :)
8. Aké sú tvoje koníčky/záľuby? Tanec, hudba, kreslení, focení (jak ze strany fotografa, tak ze strany "modelky" :))
9. Aká je farba tvojej izby? :) Kombinace 2 barev :) modrá a žlutá :) mám pokoj společně se sestrou :)
10. Najobľúbenejšie ročné obdobie? Na každém období mám ráda něco, ale nejoblíbenější asi léto :))
11. Aké krajiny ste už navštívili? Jako malá jsme byla v Řecku, 2x v Bulharsku a v Chorvatsku s 9. třídou :) 

2 komentáře:

  1. ja som sa raz zacala ucit spanielsky ako samouk, ale potom mi na to nezvysil cas, tusim by som to mala oprasit a pokracovat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)