neděle 14. října 2012

Wish list :)))

Wish list :)

Wish list :) by janulka93 

Tento wishlist jsem si vytvářela ráno a dneska jsem si splnila jednu věc z něj :))) V Tescu mají podobný kabátek jako na obrázku, jen se stříbrnými knoflíkama :)
Další "nutnost", kterou už si dlouho plánuji koupit je černá jednoduchá kabelka :)) jednu černou už mám, ale je moc zdobená :))
Už se strašně moc těším na plesovou sezónu :) Z C&A mám jednoduché černé šaty bez ramínek (tady) a chci si k nim koupit buď zlaté nebo stříbrné lodičky a k tomu psaníčko :))
Ale pořád se nemůžu rozhodnout :))
Jak by jste se rozhodli vy? :)
Líbí se Vám něco z mého "Wish listu" ? :))
Krásný večer :))*

3 komentáře:

  1. Ten kabát je suprovej a moc se mi líbí i ty boty:) Jsem tvůj nový pravidelný čtenář!

    OdpovědětVymazat
  2. Honě povedený seznam! Hlavně ten kabát a ta zlatá kabelka!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)