čtvrtek 4. října 2012

Top blogers! :)

Když je krásně, mám spoustu učení do školy a když mám volno a čas na focení, tak je většinou škaredě :))
Momentálně mám přestávku mezi učením a nemám nápad na focení, tak Vám tady napíšu mé nejoblíbenější blogy :))
Většinu už určitě všichni znáte, ale pokud ne, určitě za to stojí :)
Pořadí není podle oblíbenosti :) ale podle toho, jak jsou uložený v blogovém seznamu :) bylo by těžké vybrat nejoblíbenější a méně oblíbené blogy :))) mám je moc ráda všechny :)

První v seznamu je Erica. Pochází z Norska a boužel blog je v norštině, takže mu nerozumím, i když si občas články překládám na google překladači, ale není to ono :)) Takže na blog chodím hlavně kvůli fotkám :) Erica   má zajímavý styl oblékání, úžasný pokoj a překrásné vlasy :) Její blog určitě stojí za koukání :))

Zdroj: http://l0ve.blogg.no/
Pak tady mám krásnou blogerku Dee. Další slečna, které závidím dlouhé lesklé vlasy a bezchybnou pleť :). Dee je přirozeně nádherná. Moc se mi líbí její kombinace barev v outfitech. Určitě se na ní koukněte :)))
Třetí v seznamu mám Evie. Našla jsem ji, když jsem si kdysi hledala nějaké nápady na design nehtů a jsem moc ráda, že jsem ji objevila. Je pro mne inspirací pro zdobení a lakování nehtů. Evie nemá jen pevné dlouhé a krásné nehty, ale i skvělý přehled o kosmetice a píše užitečné recenze a kosmetické tipy. Na blogu najdete ale i krásné outfity a recepty na jídla :)


Další tady mám Markétku z blogu eat, run and love :) Jak už název napovídá, blog je hodně o cvičení a zdravé výživě. Díky Markétce jsem zjistila, že co je zdravé, nemusí být nedobré :) Přesvědčila jsem se o opaku a tyto jídla jsem si zamilovala. Markétka má je krásná a má skvělou postavu, na blogu najdete i informace o cvičení :) 

Určitě všichni znáte tento anglický blog → http://psimadethis.com A pokud ne, tak je to (podle mě) jeden z nejinspirativnějších blogů na DIY :) Nikdy by mě nenapadlo, co si všechno můžu vylepšit nebo sama vyrobit :)) I když je blog anglicky, myslím, že je to na obrázcích všechno krásně vysvětleno :)
Everyone knows a creative mind opens many doors, and we’ve got the key, actually, Fossil does! They have been using vintage keys throughout their collections since day one to inspire, incite wonder and unlock curiosity and endless fashionable possibilities. So in the spirit of DIY, we decided to add a modern, color-blocked twist to this iconic, timeless object to celebrate Fashion’s Night Out! 

To create:  gather vintage keys in various sizes.  Use nail polish in a variety hues and paint small sections of each key.  Allow to dry and add each to a chain.  Mix and match and layer as many as you like!

 P.S.- Join us! Create your own versions our of color-blocked skeleton key necklace with Erica on Fashion’s Night Out at Fossil Times Square- 1585 Broadway at 47th Street, 6pm-9pm.
Modrookou blondýnku Miu asi všichni znáte. Přináší recenze a tipy z kosmetického světa a nápady na outfity. Mia je sympatická a krásná slečna, s krásně dlouhými vlasy a bezchybnou pletí. Její styl je osobitý a líbí se mi. Pro mou sestřičku je velkým vzorem :) Než si něco koupí, vždycky přemýšlí, jestli by si to Mia koupila. Na blogu najdete spoustu recenzí kosmetiky. Mia má přehled ve značkách, takže recenze je objektivní a užitečná. Její blog si určitě oblíbíte.
portfolio

Dále tady mám sympatickou Peťku. Další blogerka, u které obdivuji zdravé vlasy a pleť :) Hodně z vás ji možná zná z youtube, kde často zveřejňuje videa o líčení, účesech, tipech..... a spoustu dalšího.Peťka má příjemný hlas a její videa mám moc ráda. Jsou kvalitní , nápaditá a jde poznat, že strávila spoustu času se zpracováním. Určitě se podívejte na její blog. 


Potom tady mám nápaditou Kateřinu, která je maminkou dvou krásných dětí a na blog přináší spoustu inspirace na recepty ale i úžasný bytový i venkovní design, nápady na pohoštění, fotografie z cest.
Nejvíce se mi na jejím blogu líbí fotografie z jejich domečku :) mají to tam naprosto krásně zařízené. Hlavně dětské pokojíčky jsou překrásné.

Další okouzlující kráska je Mia. Mám moc ráda její články a random fotky :) Mia je další ze slečen s překrásnými vlasy a dokonalou pletí. Myslím, že ji všichni znáte a pokud ne, určitě si ji oblíbíte. :) Má úžasné nápady, skvělý cit pro módu a nádherně fotí :) 

Pozitivní modelku Soničku určitě znáte. Je nejenom překrásná, ale i chytrá a úspěšná. I přes to, že Sonička má spoustu práce s modelingem, cestováním, moderováním, přispívá několikrát denně a všechny její příspěvky jsou pozitivně laděné. Sonička je neuvěřitelně optimistická, krásná a plná energie. Blog píše společně se svou sestřičkou Janičkou a teď na něj začal přispívat i Soniččin přítel :) takže na tomto blogu se určitě nebudete nudit :)

Ráda sleduji zahraniční blogerky, tak tady nesmí chybět modelka Ciara :)
Také cestuje po světě a její styl je podle mě úžasný :) Moc bych chtěla, aby se takovéto outfity nosily i u nás :) Zatím je to tak(alespoň v mém městě) že kdo by šel v něčem takovém po ulici, tak by byl za divného :/
Její blog je psán v angličtině, takže je to příjemný způsob zopakování angličtiny.
DSC_9194 copia

Další tady mám vysokoškolačku Marťu, která píše vtipné články o svých zážitcích a přidává fotky stylových outfitů :) Marťu mám moc ráda, u jejího blogu se vždycky inspiruji i zasměji :)

Roztomilou, milou, pozitivní, vtipnou, příjemnou, optimistickou, nápaditou, úžasnou Vivi už jistě znáte. Ale pokud ne, tak se na ní určitě podívejte :) Vivi patří mezi "sluníčkové" lidi a stačí Vám jeden její článek a můžete počítat se zlepšením nálady o 1000% :) Její blog je rostomilý, pozitivní, inspirativní...... mohla bych tady vyjmenovat tolik slov a nevystihla bych tento úžasný blog :) taaaákže honem rychle se tam koukněte, uvidíte, že budete moc rádi :)


Další "sluníčková" blogerka je Bella. Je to slečna žijící ve Španělsku :) Moc jí to závidím :)))  a tak si s radostí čtu každý její článek. Přispívá opravdu často :) Vůbec nechápu, kde bere inspiraci a nápady na tak skvělé články :) Je skvělá! :) Přispívá opravdu často a všechny její články jsou zajímavé a neokoukané :) Její blog mě moc baví. A Vás bude bavit určitě taky :)
A poslední v seznamu, ale jedna z mých nejoblíbenějších blogerek :) Lucinka. Je to úplně první blogerka, kterou jsem pravidelně sledovala a vždycky jsme se těšila na každý její další článek. Její život je tak zajímavý, zábavný a úžasný, že jeden krátký článek o ní nestačí :) šlo by napsat knihu o tom, jak je krásná, vtipná, okouzlující, pozitivní.... a mnoho dalšího. Ale knihu o svém životě by měla napsat ona. :)) Píše úžasným, zábavným stylem, že se u jejího blogu vždycky směji a taková knížka by určitě byla bestseller :) Jednu knížku Lucinka už napsala, jmenuje se "Jak na modeling" a já mám v nejbližší době v plánu si ji přečíst :))) 
Její blog není jen o modelingu, ale i o jejím životě, zážitcích a těch je opravdu dost, takže nudit se na tomto blogu určitě nebudete :) Lucinka je nádherná, najdete tam i spoustu jejích fotek a kosmetických recenzí a tipů :) Určitě si ji a její články zamilujete.

Mějte krásný den :)

11 komentářů:

  1. Většinu z nich znám a jsou to skvělé blogerky, každá jiná, každá svá.Skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se týče kosmetických blogu tak Mia je podlě mě určitě číslo jedna

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju! Moc mě to potěšilo!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc, jsi zlatá! mám z toho velikou radost, že se ti blog líbí a je pro mě čest, být v jednom článku s tak skvělými blogerkami:))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi moc milá, Jane. Jednak jsem se dozvěděla o některých blogerkách, o kterých jsem nevěděla (Erica mě úplně dostala!), a jednak mě nesmírně potěšila tvoje milá slova. Jsem moc ráda, že na tebe můj blog působí tak pozitivně, to je pro mě obrovská radost. Děkuju! :-**
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Jani, úplně jsi mně dojala, moc děkuji :-) Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  7. junuska dakujem za zmienku moc si ma potesila, nic podobne som necakala takze radost dvojnasobna. A pocta byt v clanku s takymi skvelymi blogerkami:) Dakujem!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tipy na parádní bloggerky. Je fakt, že některé z nich znám a sleduju je, ale jiné jsou pro mě nové :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Janičko,
    jsi zlatá! I já děkuju moc a zároveň děkuju za rozšíření obzorů. A asi se dám na norštinu, protože ta blogerka vypadá zajímavě. Aspoň budu očumovat skandinávské fotky:-).

    Ještě jednou děkuju a jestli mi kdy vyjde knížka, tak jsi první, která ji dostane:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá inspirace, Bellu, Vivi a Lucku znám, ostatní ne, tak je omrknu. A taky mě zaujala norská princezna.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)