neděle 7. října 2012

Pomoooc :))


Chtěla jsem si změnit obrázek na profilu, smazala jsem si ten starý a při jakýchkoli pokusech vložit nějaký nový se mi zobrazuje tohle:

Je nám líto, ale překročili jste kvótu pro nahrané fotografie. Další informace naleznete na stránce nápovědy aplikace Blogger.

Stránka na kterou je tady odkaz nic o kvótě ale nepíše :D je tam jenom návod jak vložit obrázek profilu a že musí být menši než 50 kb... obrázek mám zmenšený na úplně nejmenší, ale vložit mi nejde :-/ :D
Smazala jsem některé starší obrázky z blogu ale furt niiic :-/ :D nevíte někdo co s tím? :) když si zobrazím profil, mám tam šedý obrys obličeje a když komentuji články, tak logo blogu :D krásné nooo :D


1 komentář:

  1. Milá Jane, bohužel Ti vůbec neumím poradit. Není tam možnost obrázek automaticky zmenšit podle místa? Zkus se zeptat LuciFrid, ta to bude vědět stoprocentně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)