středa 5. září 2012

Pár tipů, fotky.... :)

 Ahooojte :) jak si užíváte/neužíváte začátek září? :) Já jsem se strašně netěšila do školy, ale byla jsem mile překvapená :) I když nám změnili většinu učitelů,  přibylo spoustu předmětů (a ubyly skoro všechny moje oblíbené:-// :D) pořád nás straší s maturitou, tak to zatím  není tak strašné :) Noví učitelé jsou moc příjemní a docela se i těším na některé učivo :) Jsem zvědavá jak dlouho mi ten optimismus vydrží a aby vydržel co nejdéle, pořídila jsem si krásné věci do školy :)

Roztomilé sešity (Tesco 13kč) :) 

 Diář na písemky :) Mám už ho dýl, ale teď jsme si ho ozdobila zrcadlovýma nálepkama z Kiku :))) nemusím nosit zrcátko :DD :))

Centorfixy :) miluju zvýrazňování, podtrhování.... :) Neumím se učit ze sešitu, kde by nebyl minimálně podtrhnutý nadpis a zvýrazněné důležitosti :)) 


O prázdninách jsem se snažila dělat alespoň něco do školy, tak jsem si psala nové slovíčka (z filmů, anglických blogů) a učila se je :)

A takhle jsem se učila oblečení :)...


Už na základce jsem musela mít všechno barevné :)))

Ať je dobře už od rána, granko na snídani :))


↓ Pokud by někdo chtěl tuto poukázku, tak mi dejte vědět :) dá se využít jen v Praze. Já ji nevyužiji :) 






A na závěr moje oblíbená knížka : PS:Miluju tě :) Pokud jste někdo četli, určitě mi dáte za pravdu, že je skvělá :) občas smutná, ale stojí za to, si ji přečíst, čte se skoro sama, je docela dlouhá, ale na konci se Vám bude stýskat a budete chtít, aby byla delší  :) Dostala jí moje mamča od taťky k narozeninám :) Srdíčko uprostřed taťka napsal na začátek knihy :) mooooc se mi to líbí :))


Mějte se krásně :)))

2 komentáře:

  1. Milá Jani, moc děkuji za milý komentář! Ať se ve škole daří a líbí :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, granko a posypky! Ten diář je fajn, já musim mít pořád něco zapsaného, jinak na hodně věcí zapomenu :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)