sobota 8. září 2012

Drawing.. :)

 Miluji soboty :))) mám čas na všechno, co přes týden nestíhám :) po dlouhé době jsem se rozhodla, že něco nakreslím :))) kdysi jsem kreslila skoro pořád :) ve škole do sešitů, po škole doma na výkresy..jako malá jsem obrázky rozdávala babičkám a taťkovi do práce a doma mám velkou složku plnou různých návrhů a obrázků :) :))) a teď jsem nekreslila tak moc dlouho, že už mi to chybělo :) Mám rada, když se soustředím na kreslení a můžu zapomenout na všechno ostatní a tak si krásně pročistit hlavu :))) Obrázek není zrovna výstavní a někdo, kdo se v malování vyzná se mi určitě teď směje :D ale snad se bude alespoň trošku líbit :)))


Detaily ještě dobarvené centrofixama :) poslední dobou bych s nimi barvila všechno :D



Mějte krásný den :) kiss kiss

6 komentářů:

  1. Milá Jane, troufám si říct, že se trošku v malování vyznám a rozhodně se ti nebudu smát. Je to půvabný, krásný a ty jsi velká šikulka. Jediný, čemu jsem se musela smát, je to tvé dobarvování centrofixama - to samý já totiž taky dělám, jsem na to úplně "ouchylná". ;-)
    P.S. děkuju za tvoje slova, zahřála mě víc než čaj s medem a citrónem, víc než rozpálený kamna, víc než sluníčko při 40 stupních celsia. Vážně!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivinko :))) Děkuji mockrát :) ani nevíš, jak jsi mě potěšila, přemýšlela jsem, jestli tady vůbec mám obrázek dávat, pořád se mi na něm něco nezdálo :)) a teď taková krásná slova od Tebe :)
      A taky mám hrozně mooooc velkou radost, že jsem tě potěšila :))) Jsi pro mě velký vzor :) a zroj úžasného nakažlivého optimismu :))))
      posílám velkou PUSU :* :)))

      Vymazat
  2. Já se tedy - na rozdíl od Vivi - v kreslení vyznám jako v gramatice maďarštiny, ale je to úžasné a myslím, že máš celkově jak talent, tak i vkus a smysl pro estetično:-)

    A to dobarvování tomu dodává šmrnc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucii :) ty mě vždycky umíš rozesmát ale také moc potěšit :)))Děkuji moc! :)*

      Vymazat
  3. Jsi šikovná, moc hezká kresba :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)