pátek 10. srpna 2012

* Novinky, tipy a recenze :) *

Na Slovensku jsem si oblíbila květiny ve vlasech :) pokud jsou sladěné k plavkám, nebo k oblečení, může to být zajímavý doplněk :) s Raduš a kámoškou jsme si koupily každá k plavkám a pak jsme je už ani nesundávaly, jak se nám líbily :) Po příjezdu nás docela zklamalo, že i v Česku se tento trend dost rozšířil a můžeme květinky vidět snad v každém obchodě, ale co :) Vypadá to perfektně, tak se ani nedivíme :)))

 Moje a Raduščiné ozdůbky :) ((skoro všechno oblečení si půjčujeme, tak květiny ani nemáme rozdělené, která je čí :))
 Suvenýr pro přítele :)))

Suvenýr pro ségřinou kámošku :) (modré náušince) a Raduščiné (zlaté)


Malý tip, pokud chcete vypadat u vody super :)
Tento makeup od Dermacolu, je opravdu skvělý. Je voděodolný se SPF 30. Má více odstínů, takže se hodí na každou barvu pleti. Krásně zakryje pupínky :)
Pozor!!  pokud si ho dáváte na obličej, rozetřete ho opravdu rovnoměrně na celý obličej, nebo použijte na nenatřená místa opalovací krém se SPF 30 :) Raduška si zakrývala pupínky na dekoltu a mazala si Dermakol jenom na pupínky a trochu kolem a vypálily se jí bílé kolečka, které se teď docela blbě doopalujou :)))
Cena je cca 130,- takže za hubičku :))
Další super věcička :) pokud máte světlé řasy a chcete, aby vám to i u bazénu slušelo :) řasenka z Oriflame :)   
Je opravdu voděodolná a vydrží :) Boužel mi připadá, že trošku slepuje řasy, ale když si sní chvilku pohrajete, tak vypadá dobře. Pozor!!! odlíčíte jí jen voděodolným odličovačem :))) Nejlépe od Ofriflame :)
Cena je různá, bez slevy 229,- ale ve slevě je skoro pořád :))


A třetí tip mi poradila kamarádka Eliška, která snámi byla na dovči :)
Voděodolné linky od Essence :) Hnedka po dovči jsme si je běžela koupit :) Jsou super!!
Cenový vycházejí okolo 69,- :)
Další mou kosmetickou novinkou jsou překrásné třpytivé oční stíny od Essence :) stejné kupovala Raduška kámošce :) a já jsme prostě neodolala :) stály asi 40 kč :) Jneom doufám, že třpytky nejsou jenom povrchové :) tester tam nebyl, tak snad :))


 Včera koupený NYC In a minute :) Schne opravdu rychle, krásně drží, ve dvou tenkých vrstvách vypadá jako v lahvičce :)


 Moc se mi líbí plavky bez ramínek :) Vršek mých plavek se rozpadá... :) Spodek jsme si nechala, docela se mi k sobě líbí :) Tesco cca 200 kč :)

Miluji obchod Tally Weil, vždycky tam najdu spoustu věcí, za skvělé ceny :)

Nový motýlkový řetízek :) Vyrobený (placička přidělaná ke kroužku a řetízku) mou sestřičkou :)))



Přívěšků na mobil není nikdy dost :))) Ještě ve slevě v Kiku ani ne za 10 Kč! :))
Líbí se mi všechny třpytivé blbůstky, a tenhle byl přesně pro mě :)) Měla jsem krásného třpytivého motýlka, který mi bohužel zrezivěl :)))



Tip na skvělou večeři/svačinu :)) pro drahou polovičku :)) Je to jednoduché, krásné a moc dobré :))) My jsme měli takovou večeři se ségrou :))) Od rodičů :)))

A nakonec malá Recenze :)
V Nové Karolině jsme s mamčou narazily v drogérii na novou značku ANNY..... obě milujeme laky na nehty a tato značka má barvy laků opravdu překrásné :) Byly jsme přímo okouzlené.....
paní prodavačka nám ukázala na bílém papírku, že laky vypadají přesně tak, jako v lahvičce a stačí jedna vrstva.... dlouho vydrží, snadno se roztírají, na slunci se krásně lesknou..... Cena za jeden 250 nám přišla sice o něco vyšší, ale přece jenom 15 ml je o něco více než normálně a přece když stačí jedna vrstva.... no koupily jsme si dva laky a hnedka doma jsme je plné očekávání zkoušely....
Snadné roztírání? Jedna vrstva? No popravdě, roztírání nic moc a jedna vrstva vypadala dost blbě.....schnutí taky nic rychlého, ale to nám moc nevadilo, ale už večer, byl lak u konečků trošku obitý....U mnohem levnějších laků jsme zvyklé na větší kvalitu, než u téhle novinky :))))
Nevím, jak jsou na tom ostatní odstíny, ale nejhůře u nás dopadl odstín 225 lilac powder, na třpytivém ta kvalita není tolik viditelná, ale i tak zklamal :( Možná že značka teprve začíná a že se zlepší, nebo že jiné výrobky mají fajn :)))
A ještě jak jsem měla lilac powder na nehtech a byla jsem na kontrole kvůli brigády u doktorky, tak mi řekla, že ten lak je jak na mrtvolu :D takže už ho nosit nebudu :)) Ten třpytivý se jí ale líbil :)))) Takže tak :)
Příště si nic od této značky určitě nekoupím :)))





A ještě k Sally Hansen Miracle z předchozích příspěvků..... :)
Opravdu mě příjemně překvapil :) dneska, když jsem si nehty stříhala, tak šlo hodně poznat, že jsou pevnější :))) Pokud máte slabé a třepící nehty, určitě ho vyzkoušejte :))))

Mějte se krásně :)

3 komentáře:

  1. NO...možná se v Čechách rozšířily kytičky ve vlasech, ale ty naušničky tu snad nikdo nemá. Já teda je vidím poprvé a jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. K těm stínům - ty třpytky nejsou jenom povrchové ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíš, to vajíčko v párku je úplně super! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)