úterý 31. července 2012

Sally hansen miracle nail thickener

Z brigády mám absolutně zničené nehty :) Lámavé, třepivé... no hrozné :) slečna v drogérii mi doporučila tento * zázrak * tak jsem zvědavá, jak zázračný teda bude :)
Je to čtyřdenní kůra -každý den se nanese vrstva laku na nehet. Po čtyřech dnech se vrstvy odlakují a kůra se může opakovat, nebo se nanese lak jako podklad, při používání barevného laku :)
Lak je průhledný a pěkně lesklý, po nanesení dalších vrstev se mi tvořily malé bublinky..
Zatím jsem po prvních čtyřech dnech :) Lak jsme měla v práci a docela dobře držel i při práci.
Nehty mi připadají pevnější, ale dávám si další kůru a jsem zvědavá, jestli se mi nebudou lámat, až mi trošku porostou.
Máte s tímhle lakem zkušenosti? :) Já jsem o něm předtím nikdy neslyšela :))
Až se vrátím z dovči, tak napíšu recenzi :).

Mějte se překrásně :)*

3 komentáře:

  1. Jane, já mám nehty tak pevné, že je mám problém vůbec ustřihnout:-). Ale všeobecně pomáhají nějaké výživné oleje. Třeba pomůže tohle, jsem zvědavá na recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za tento lak jsou vyhozené peníze, vůbec jsem s ním nebyla spokojená,Dělal bubliny, rychle zaschnul v lahvičce a to jí mám ještě skoro plnou.Teď se táhne a je naprosto nemožné se s ním nalakovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám úplně stejnou zkušenost jako "anonym" nademnou :-( obecně mě laky SH zklamaly :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)