středa 25. července 2012

Prázdninový článek plný fotek :)

Ahoooojte :)
Nejprve bych se chtěla omluvit, za mou neaktivitu na blogu.... Myslela jsem si, že se budu válet doma, užívat si, že není škola a psát na blog spoustu článků :) ..... ALE! :) začátek prázdnin jsem se ještě doléčovala z angíny a potom hned školení, ohledně brigády. A pak to začlo: Ranní vstávání ve 4:45 vracení se domů o půl 7 večer a další dny zase tak, potom noční směna, kdy jsem přišla domů a jenom spala, pak se vzbudila a jela do práce :) A mezitím nějaká hnusná alergie, takže ve volnu jsme obíhala doktory. Ale teď mám momentálně volno a jsem za to moc vděčná :) Už jen 3 směny a pak pohodička a užívání prázdnin :) 
 Dále bych chtěla moc poděkovat všem, kteří jste mi napsali k minulému článku tipy na filmy :) Moc si toho vážím, pomohly mi proti nudě :) Všechny filmy se mi líbily a dost mě pobavily :) takže: Opravdu děkuji moc! A posílám velkou pusu :)*

A když jsem to tu tak zanedbávala, tak tady alespoň přidávám spoustu fotek z prázdnin :) Mějte se krásně :))

























2 komentáře:

  1. Milá Jane, kouzelné jsou všechny fotky. Ten malej Pinďa spící v trávě mě dostal. K zulíbání:-). A pak se trochu ztrácím v tom, kolik je v tomto postu koček. Vidím Tebe a několik bílejch, sluší to všem, jen v tom mám trochu bordel:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Lucinko :) jsem ráda, že se Ti líbí :)
    a máš pravdu, vypadá to jako zmatek :D tak pro vysvětlení: :) Kočičky jsou 3 :)
    maminka- na první a poslední fotce v sérii koček :D) a potom její 2 koťátka :)
    Maxík- černý čumáček a na packách ponožky :)
    a Mia- je zatím nejméně probarvená :)
    Tak snad jsem Ti v tom udělala trošku pořádek :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)