pondělí 25. června 2012

Nějaký dobrý filmík? :)

Ahooojte :)) momentálně jsem nemocná a chci se uzdravit do prázdnin :) Takže pořád ležím v posteli, beru antibiotika,  piji bylinkové čaje s medem :) a dívám se na filmy....jenomže už se mi má sbírka filmů krátí a já jsem u posledního dobrého filmu :))
Můžete mi prosím poradit nějaké Vaše oblíbené filmy? :))) Budu moc vděčná :))
PS: Mám ráda komedie a romantiku :) Děkuji moc :)))*

(fotka není nejnovější :) je z minulého roku tuším :))

8 komentářů:

  1. Jane, tak to mě mrzí, že musíš ležet. V létě to vůbec není nic příjemného. Ale mám pár prima tipů na filmy: Mamma Mia!, Gurmánská láska, Něco na té Mary je. Je to taková moje oblíbená sestava správně ztřeštěných filmů:-D

    A jinak - až teď mi došlo, že ta krásná kytička jsou ve skutečnosti hnusný prášky! To ukazuje, že jsi úžasně kreativní ... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ti moc za tipy :) a velkou pusu :*
    Mamma Mia je jeden z mých nejoblíbenějších filmů :) takže se těším, až se podívám na ty další dva :))
    Ano ano, kytička je z prášků, bylo to někdy před rokem, když jsme byla nemocná a strašně mi chybělo focení :) takže mě nenapadlo nic jiného, než fotit prášky :))
    A taky moc děkuji za pochvalu :) jsi milá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale je to dobrej nápad a aspoň ses zabavila...
    Tak ať jsi brzy zdravá, abys mohla fotit i mé oblíbené detaily těch skutečných kytiček venku:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pro tebe senzační tipy, milá Jane:
    - Voda pro slony
    - Zápisník jedné lásky
    - Lepší pozdě nežli později
    - Nezapomeń na mě
    Moc krásný filmy...to budeš fit raz dva ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Vivinko... :) děkuji moc :) jsi zlatíčko :) posílám velkou pusu :*
    Vodu pro slony jsem viděla kdysi ve škole v angličtině anglicky a moc se mi to líbilo :) musím si to pustit i česky, děkuji za připomenutí :) a ty další filmy... už se těším :)))) Tak já jdu stahovat :) Papa

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, doufám, že už jsi zdravá, a že se ti moje filmový tipy líbily. Užívej si lenošení u DVD přehrávače a ať už jsi fit! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Moje superuča,protivný sprostý holky 1 a 2,moje superbejvalka,já jsem já a ty seš ty:)snad to budu stačit.Taky se vyléčia folowruji:)

    OdpovědětVymazat
  8. videla si "skus ma rozosmiat" s anistonkou?

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)