úterý 5. června 2012

Na vysoké noze... :) Beauty tip :)


Máte rádi botky na platformě?


Já jsem si je přímo zamilovala :) Pokud jste drobci jako já, určitě si je oblíbíte :) Strašně se mi líbí vysoké podpatky na ostatních ;) na sobě se mi líbí chvilku a to v obchodě když si je zkouším :) Přestanou se mi líbit, když mě začnou bolet nohy a ještě se mi k tomu nadělají puchýře :(( Ale stejně jsem nepoučitelná a takovýmto botkám neodolám :) Naštěstí jsme doma 3 holky a máme téměř stejné čísla bot :) Takže se vždycky využijí :).
Teď jsem ale udělala super skvělý úžasný kup :) Botky jsou nejenom překrásné, ale také úžasně pohodlné a přidají hooódně centimetrů :) jak můžete vidět na fotkách, podpatek sám o sobě není zas až tak moc vysoký(cca 5cm), takže z něj noha zatím nebolí :) Bota je vysoká po celé své délce (podpatek+3cm). Taky nemám ráda, když jdu po městě ráno, když tam ještě není ruch a boty ťukají na celé kolo. Nebo ve škole po chodbě.... :))) Tyhle nové ťukají minimálně :) Cenově vyšly trošku dráž než jsem měla v úmyslu (1500,-) ale určitě nelituji .... a s tím že se botky líbí i mamči a Raduš, tak to byl super kup :)))
A den předtím jsme si koupily v obuvi kabelku za 250 :) (skoro za hubičku :) která se k botkám skvěle hodí :)))))
A co Vy? Máte rády platformu? :) Koupily by jste si takové boty? :)







2 komentáře:

  1. Fakt krásný a elegantní botky. Platformu mám taky ráda, je pohodlnější než podpatek a přitom taky vykouzlí krásnou ladnou nožku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja miluju boty na platforme!:)tyhle jsou uzasny!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)