úterý 19. června 2012

KONEČNĚ... :)

.... dneska napsaná poslední písemka a konec učení , stresování, bolesti břicha z nervu :)) ..... Úplně se mi ulevilo, že můžu usínat večer u přemýšlení, co vyfotím, nebo si dám na blog...  :)))
I když jsem teď byla nemocná a všechno doháněla poslední dva dny, měla jsem spoustu plánů na focení.... které bohužel nevyšly :( Bratránek měl svatbu a já jsem měla fotit a natáčet a hlavně tam být :( To mě mrzí ze všech plánů nejvíc, ale co se dá dělat, teď se aspoň kochám nad překrásnými fotkami mého tatínka :) Nechápu, proč není profesionál...... :)

Ještě písnička která se mi poslední dobou hodně moc líbí :) myslím že je lepší než originál :)... pořád si ji musím pouštět :))))
Krásný zbytek večera :)) a užívejte nádherného počasí! :))




1 komentář:

  1. Milá Jane, tyhle pocity, kdy z Tebe všechno spadne a Ty víš, že se můžeš jen sladce poflakovat a nic nedělat, znám až moc dobře:-). Užij si to a hodně foť. A bloguj:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)