úterý 29. května 2012

Rychlý večerní příspěvek :)

Vím že poslední dobou blog hoooodně zanedbávám.. :( Spousta povinností a málo času, určitě to každý znáte ;) Ráno vstávám 4:30 a jezdím na praxi :) potom "pracuju" v kanceláři :) Dělám tabulky v excelu,přepisuji čísla do počítače, vyhledávám v obrovských štosech papíru, stříhám skládám, vařím kafe :D... docela mě to baví, ale když přijedu dopoledne domů, mám učení nad hlavu a na focení a vymýšlení článků nemám vůbec čas :(... Ale napravím to! :) Slibuji :) zítra o přestávkách vymyslím nápady na články a o víkendu se je pokusím zrealizovat :)
Zatím Vám tady můžu dát pár fotek z minulého týdne :) snad se Vám budou líbit :)))

Nejoblíbenější lak, nejoblíbenější bonbónky a jak k sobě krásně ladí..... :)
 Když se učím, musím si k tomu vždycky dát nějakou mňamku :))) na fotce zrovna zmrzlina s grankem a domácí frappé :)
Po večerech jsem pomáhala Raduš s projektem kreslit obrázek :))...
 ....lakovala si nehty :))).....

 .... i Mikiho to unavilo...
 ...ještě štěstí že mám tak skvělého tatínka, který mi dělá takovéhle skvělé večeře :)))....


 ..... a všude s sebou nosí foťák a vždycky má čas mě vyfotit :)


A nakonec jeden milý citát na závěr:

Když Vám život předkládá důvody na pláč, ukažte mu, že máte tisíc a jeden důvod k smíchu.

Mějte krásný den :) 

2 komentáře:

  1. Fotky se mi líbí všechny. Nejvíc asi ten lak s bonbonkama:-)

    OdpovědětVymazat
  2. večeři od tatínka závidím :) zvířátko je krásný!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)