čtvrtek 3. května 2012

Kytičkyyy :)))

Miluji, když máme volno od školy :) Úterní volno jsem vyučila k povalování na zahrádce :) Samozřejmě jsem si vzala foťáček, kdyby náhodou se objevilo něco zajímavého. :))
Byla jsem opravdu překvapená, jak se naše obyčejná maličká zahrádka proměnila v květinové království :)) Nádherný pohled na ty rozkvetlé ovocné stromky :) přes zimu jsem úplně zapomněla jak to může být krásné :) Můžete posoudit sami..... snad se Vám budou líbit :)
















 Nejlepší bylo povalování na dece a hledání čtyřlístku... :)  Bohužel jsem žádný nenašla :)) ale když snad tím přemýšlím, jsem šťastná a nic mi nechybí :) a pokud ano, tak to jsou jenom malé a nepodstatné věci.... :)
Mějte se krásně a radujte se z maličkostí ... :))


1 komentář:

  1. Jo, volno od skoly, to jsem milovala taky. Hlavne na stredni nam hodiny odpadaly a hned byl ten den hezci.
    Jinak fotky jsou nadherne. Zvlast ten posledni troj/ctyrlistek...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)