úterý 3. dubna 2012

Zoo :)))

Minulý týden jsme byli se školou v Ostravské ZOO :)
Budeme adoptovat zvířátko, tak jsme si jedno jeli vybrat :)


Miluju tygry :) jsou nádherní :))


Jak se krásně dívá, takový model :))




Škoda že se nedívá na mě :-/ :))))

 A tady zrovna mrká :)))



 "Nefoť nás u jídla! " :)))  a jak jí ještě schovává :)


A tady už mi rodinka późuje :) Tahle fotka mě vždycky rozesměje :)) jak "maminka" má ten prst v puse a "tatínek"... ten výraz :D :D

Srovnání mojí a přítelové ruky s hroší tlapou :))



Viděli jste film "Hledá se Nemo" ? :))) Tady je Dory.... :)....


 .... tady máme Nema :) a dokonce dvakrát :)))


 Srovnání s opičí tlapku :))))

Nikdy jsem nebyla takhle blízko pávovi :) a nikdy jsem si také nevšimla, jak jsou krásní :)) ty kouzelné barvy :)))



 V pštrosím vejci (10x zvětšeném) :)))


Zebra ♥..

♥..


 Pózující papoušek :))

 Ten sloup ve předu mě štve :( ...... :)


 Na tuhle fotku jsem pyšná :)))  sice je docela nekvalitní ale ten výraz...... :)))


 Jaký roztomilý, jak je malinký, chtěla bych ho úplně doma :))) škoda že by se mi asi nevlezl do pokojíčku, až by trošku povyrostl :))

2 komentáře:

  1. Opět nádherné fotky.
    Vybrali jste zvířátko? Které:-)?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Luci :)) zatím jsme nevybrali, musí se shodnout celá škola, takže bude anketa a podle toho se vybere :) Které bys vybrala ty? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)