neděle 8. dubna 2012

Raduška fotí.... :)))

Nechápu to zmatené počasí venku :) Jeden den je na tričko, potom je mi zima v zimní bundě a o chvilku později začne sněžit :))) 
O víkendu bylo naprosto překrásně, tak jsme si cestou na zahrádku s Raduškou hrály na "modelky" :)) 

I don't underestand  this weather outside :) One day is hot (I have a T-shirt) , next day I'm cold in the winter jacket and a  later starts snowing :)))
The weekend was absolutely beautiful, so I went to the garden with my sister, we played   like "models" :))


Sorry for my mistakes :)



 + Bonus :)))) přidávám fotku mého momentálně nejoblíbenějšího přívěsku :))) malinký, ale pěkně těžký fotáček :) Dostala jsem ho k 18tinám od kamaráda :)

+ a little Bonus  :)))) I add photo my favorite tag now :))) tiny, but very heavy camera :) I got him from a friend :) to 18 B-day :))


Tak snad se vám fotečky líbí :))
Užívejte krásného počasí :) já jsem nemocná :-/ :)) tak aspoň protřídím fotky a přečtu si nové články na mých oblíbených blogách :))


I hope you like the photos :))
Enjoy the beautiful weather :) I'm ill  :-/ :)) 

2 komentáře:

  1. Milá Jane, vy si na modelky nemusíte hrát, vy už modelky jste! A ten foťáček na krku, ten je boží. Já nosím takovou malou stříbrnou kostičku, ale tohle je stejně originálnější!

    Brzy se uzdrav, ikdyž bych byla ráda v posteli. Nám tady teď sněží. Na Velikonoce. Fuj:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Lucinko :) ty umíš vždycky tak krásně potěšit :)) Já jsem donedávna nosila pořád na krku samé srdíčka :D mám jich doma strašně moc, ale foťáček je momentálně oblíbenější :) kostička vypadá určitě taky super! :) musím se pořádně kouknout na Tvoje fotečky :))
    A sněžit u nás taky prý dneska bude... ale doufám že ne :( chtěla jsem nafotit květinky, až budu zdravá, tak doufám, že chudinky neumrznou :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)