sobota 3. března 2012

Saturday in photos.. :)

Miluji soboty ;) učení tolik nespěchá a mám spoustu času dělat to, co přes týden vůbec nestíhám ;) relaxovat, poflakovat se, dívat se na filmy, vyjít si ven s přáteli.... Soboty jsou nejlepší!

Saturday;) I love teaching so hurry and have plenty of time to do what ever catch upover a week;) relax, hang out with, watch movies, go out out with friends ....Saturdays are the best!

Sladkosti :))
 sweets;)

Jako malá jsem hrála na kytaru ;) teď si jen občas zabrnkám..



 Rychlý pokus nakreslit mou sestřičku (vpravo) a její kamarádku ;)) Ségra je nadšená, ale já moc spokojená nejsem, radši tady nedávám ani originální fotku :D ale kdyby jste ji chtěli vidět, tak napište do komentářů a já ji tu teda dám ;))


 Našla jsem doma šlehač na mléko a poslední dobou piji kávu několikrát denně.... zamilovala jsem si ji! :))


 Pokus udělat grankem smajlíka :)

5 komentářů:

  1. Ahoj Jani, díky za komentář. Máš tam odpověď:-)

    Jinak - jo soboty, to mi povídej. Vstává se v jedenáct a teprve ve tři se snídá:-)
    To caffe ale vypadá fakt úžasně, líp jak tady v Itálii:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé takové soboty bych taky brala :)) Moje kafíčko vypadá líp jak v Itálii :) to jsi mě potěšila :) děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som robila podobneho smajlika, tie cukriky su super nafotene!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Evie: :) moc děkuji! :) smajlíci jsou nejlepší, kafíčko pak hned líp chutná. :) Boužel když jsem chtěla udělat příteli srdíčko, tak se mi to nějak vpilo do toho mléka :-/ :D ;)

    K: Děkuji moc, taky krásně fotíš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)