středa 21. března 2012

Moje krásná sestřička :)

Moc se mi líbí portrétové fotografie a tak celkově fotky lidí :) Vždycky jsem si přála umět vyfotit druhé tak, jak je vidím já,  zachytit jejich přirozenou krásu a zvýraznit jejich přednosti. Naštěstí mám trpělivého "pokusného králíčka" :) a tím je pro mě moje skvělá sestřička Raduška :)) Tak snad se mi to alespoň trošku podařilo.... :)
Fotky nejsou nové, většina byla vyfocena o prázdninách :) ale myslím si, že když tady přidávám třeba fotky běžných věcí doma, tak by tu fotky pro mě tak důležitého člověka rozhodně neměly chybět ;)
Tak snad se vám budou líbit :) Ráda si počtu i kritiku, případně rady na zlepšení :)

I love portraits and photos of the whole people :) I've always wanted to be able totake pictures of the other, as I see it, capture their natural beauty and highlight theirstrengths. Fortunately, my patient "experimental rabbit" :) and that is great for me,my sister Raduška :)) So perhaps I succeeded at least a little .... :)
Photos are not new, most have been photographed on holiday :) but I think that ifthere be adding photos of everyday objects at home, so the photos would be so important for me to definitely not be missing man;)
So hopefully you enjoy :) You can also write criticism or advice on improving :)
















6 komentářů:

  1. Opravdu krásný. Fotky i sestřička. I pejsek, samozřejmě. Opravdu máš můj obdiv, protože sice nevím, kolik Ti je, ale jsem si jistá, že bys do kapsy strčila i mnohem starší fotografy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucinko děkuji Ti moc :) Vážím si toho ;) Je mi čerstvě 18 :) a ani nevíš, jak jsi mě tímto komentářem potěšila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je, to jsem ráda. Ale na druhou stranu - chvály přece musíš slyšet ze všech stran, ne:-)?

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,
    jsem ráda, že jsem díky Tobě narazila na Tvůj moc milý blog. Abych byla upřímná, tak fotek se nemůžu nabažit. Je neuvěřitelný, jakým způsobem dokážeš zachytit emoce, jak z fotek dýchá Tvůj vztah k Radušce. To rozhodně neumí každý. Ve focení pokračuj, jsi talent.
    Přidávám se ke Tvým sledovatelům, a doufám, že "keep in touch"?! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé holky Vy jste tak úžasné :)) Moc Vám děkuji :) Tolik chvály a krásných slov .... to si nezasloužím ani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, vždyť to říkám, že musíš sklízet slova chvály na každém rohu:-)! Já Tě rozhodně sleduju, protože věřím, že o Tobě ještě jednou hodně uslyšíme:-)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)