sobota 31. března 2012

Barevná nebo Černobílá?? :)

Líbí se mi barevné fotky, protože mi připadají veselejší a že více zachytí světlo a atmosféru..... ale poslední dobou jsem si hodně oblíbila i černobílé fotografie, připadá mi, že více vyniknou detaily... :)
Nemůžu se rozhodnout, na které fotce se mi Raduška líbí více :) Poradíte mi? :)))
Pro větší kvalitu klikněte na fotku :)))


I like color photos, because in my opinion, they are happier...... but this time I like also black and white photographs, it seems to me that stand out more details ... :)
I can not decide which photo I like more :) Can you help me? :))


4 komentáře:

  1. černobílé mi příjdou více efektní

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se zase víc líbí barevná, je jemnější a Raduška má podle mě větší šmrnc...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa paci cierno-biela, pride mi, ze tam viac hra "atmosfera"...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Černbílá,zvýraznuje oči a obličej ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)