pondělí 20. února 2012

Hearts....♥


K napsání tohoto postu jsem se inspirovala na blogu Mia'lifestyle.
Blog píše krásná a kreativní slečna. Chodím tam moc ráda a určitě Vám doporučuji se na něj kouknout :)

Až při focení jsem si všimla, kolik srdíček vlatně mám :) Dala jsem tady ale jen pár fotek a až při vkládání fotek na blog jsme si všimla, že jsem na pár srdíček dokonce úplně zapomněla :)
 Jsem tak trošku "srdíčkomaniačka" :) věci ve tvaru srdce mám fakt ráda :)

Přívěsky na klíče :) Ten vpravo je pro mě hodně důležitý, půlku má moje nejlepší kamarádka :) Je to sice jenom taková blbinka z hračkářství, ale pro mě má mnohem větší cenu :))))))
Have a nice day!! :))

5 komentářů:

  1. Wow! Díky Tvému komentáři jsem našla další skvělý, inspirativní blog.
    Nádhera...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. JJ ;) všechny fotky tady na blogu fotím já :) ale tyhle zrovna nejsou moc kvalitní ;) jsou foceny při umělém světle doma a hlavně abych se zabavila při nemoci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijdou naprosto unikátní, úžasný. Možná je to právě tím světlem:-)

      Vymazat

Děkuji Vám za milý komentář :)
Thank you for nice comment :)